keskiviikko 16. elokuuta 2017

Takkuista



Onpas ollut vähän takkuinen alku töissä loman jälkeen. Ensimmäisenä päivänä takkusi tietokone ja tulostin koko päivän. En ole ikinä soitellut yhtä kiivaasti meidän it-tukeen. Kahtena seuraavana päivänä olen takunnut minä. Tosin siltikin näyttää siltä, että asiat alkavat sujua paljon pienemmillä ponnisteluilla, kuin olin olettanut. Jotenkin sitä vaan saa apua ja tukea ja neuvoja, kun niitä tarvitsee.

Joogarintamalla on ollut rauhallista. Ja niin saa nyt hetken jatkuakin. Erinäisten tapahtumakulkujen seurauksena tuli ilmi, että minulla on kehon rautavarastot tyhjät. Finito. Kertakaikkiaan. Ne ei ole tyhjentyneet hetkessä, vaan todennäköisesti vuosien kuluessa. Mutta nyt on herännyt sellainen epäilys, että minä en olekaan laiska ja saamaton ihminen, vaan vain huonossa vedossa tämän kehon epätasapainon takia. Odotan innolla, että saan kutsun punasolujen tankkaukseen suoraan suoneen. Katsotaan, mitä minulle sitten tapahtuu.

Ei kommentteja: